2014_15
Guia docent 
Facultat d'Infermeria
A A 
català 
 
 
Grau d'Infermeria (2009)
 Assignatures
  INFERMERIA EN SITUACIONS COMPLEXES DE SALUT MENTAL
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Pràctiques a laboratoris
A15
A21
C5
S’avaluarà l’assistència i participació activa en les dinàmiques que es realitzin. 14%
Seminaris
A2
A8
A9
A15
A21
C4
Treballs realitzats dels casos pràctics i visionat de pel•lícules i/o documentals, reflexions aportacions,role-playing...en el desenvolupament de les sessions. 20%
PBL (Problem Based Learning) / (ABP) Aprenentatge basat en problemes
A2
A8
A9
A15
A21
C4
C5
Elaboració de pla de treball de grup/o individual. Recerca fonts documentals. Exposició oral, presentació i argumentació dels principis científics basats en fonts documentals. Treball autònom i de grup. Cooperació amb el grup. Autoavaluació i avaluació del grup. 6%
Proves mixtes
A1
A2
A8
A9
C4
Realització d’una prova mixta que integrarà preguntes curtes i/o tipus test i/o resolució d’un cas pràctic.
El temari de la prova estarà relacionat amb tots els continguts de l'assignatura.
60%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es seguirà la modalitat d'avaluació continuada

Segona convocatòria: l'alumne que no hagi superat totes les parts segons el seu percentatge de puntuació farà un examen tipus test i/o pregunta curta i/o resolució d'un cas pràctic.

El programa pot estar subjecte a possibles modificacions de les que s'informarà a l'aula prèviament.

D'acord a l'article 21 de la normativa acadèmica, durant les activitats avaluatives estarà limitat l'ús o tinença de dispositius de comunicació i transmissió de dades durant la realització de les proves i seran d'obligat compliment per part de l'estudiant". Els telèfons mòbils, tables i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora.