Biotecnologia (2005) |
Assignatures |
BIOLOGIA CEL·LULAR |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2006_07 |
Assignatura | BIOLOGIA CEL·LULAR | Codi | 19051001 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | |||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | ||
7.5 | 4.5 | 3 | Troncal | Primer | Primer |
Competències | Objectius d'aprenentatge | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Descripció | Pes | ||
Pràctiques a laboratoris | La evacuació de les pràctiques es realitza a traves de la assistència que es obligatòria, per tots els alumnes excepte els repetidors i a traves 1 qüestió inclosa al examen final. Aquells alumnes que hagin faltat a més dues pràctiques sense causa justificació se’ls li farà una prova addicional exclusivament d’aquesta part del programa. |
20% | |
Proves objectives de preguntes curtes |
L'assignatura s'avaluarà a través d'examen final que s'haurà de superar amb una nota mínima de 5 sobre 10. Aquest inclourà preguntes conceptuals (i esquemes) del blocs de la matèria, generalment 6 preguntes del bloc 2, i 1 o 2 preguntes dels altres blocs. En l’ànim d’orientar a l’alumne a obtenir els resultats òptims (nota màxima) en l’examen es fan els següents comentaris: 1. Quan se li demana a l’alumne que defineixi un concepte, s’espera que l’alumne respongui 3 punts bàsics: a. Què és? (estructura, composició, procés específic que es realitza) b. On és? (localització de l’estructura o del procés) i c. Per què serveix? (funció específica del component, etapa o procés) Així mateix, i si procedeix, s’espera que posi algun exemple concret o faci un dibuix si és pertinent. 2. Si en la pregunta es demana fer un esquema és important fer-lo de manera clara i entenedora. Si és adient es complementarà amb una breu explicació. 3. Els alumnes que vulguin revisar el seu examen, hauran de portar els seus apunts per tal de poder comprovar i valorar més acuradament el perquè de la puntuació obtinguda. |
80% | |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||