Guia docent Escola Universitària d`Infermeria |
català |
Infermeria (2002) (Campus Terres de l'Ebre ) |
Assignatures |
PRÀCTICUM COMUNITARI |
DADES IDENTIFICATIVES | 2007_08 | ||||||||||||||||||
Assignatura | PRÀCTICUM COMUNITARI | Codi | 18061007 | ||||||||||||||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1er | ||||||||||||||||
Descriptors | Crèd. | Crèd. teoria | Crèd. pràctics | Tipus | Curs | Període | |||||||||||||
6 | 0 | 6 | Troncal | Segon | Segon |
||||||||||||||
Modalitat i llengua d'impartició | Veure grups activitat | ||||||||||||||||||
Prerequisits | |||||||||||||||||||
Departament | Infermeria |
||||||||||||||||||
Coordinador/a |
|
Adreça electrònica | marialuisa.mateu@urv.cat elvira.dealbert@urv.cat marialuisa.panisello@urv.cat mariapaz.querol@urv.cat daniela.lleixa@urv.cat teresamagdalena.ruperez@urv.cat franciscojose.gallart@urv.cat olivia.roig@urv.cat yolanda.domenech@urv.cat manueljose.martinez@urv.cat |
||||||||||||||||
Professors/es |
|
||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||
Descripció general i informació rellevant | L’aprenentatge en les diferents unitats clíniques, va capacitant a l’estudiant a una comprensió progressiva de la complexitat implícita en les situacions de cuidatges. Al llarg de les diferents experiències, mobilitza instruments que li permetin analitzar i comprendre els contextos presents en qualsevol situació de cuidatges: el context de la persona, el context de la professió i el context de la unitat on es desenvolupa l’acció dels cuidatges. La pràctica clínica possibilita a l’estudiant la continuïtat de l’aprenentatge, el qual haurà de donar prova d’allò que aprèn en les fases teòriques, tot esperant ser ajudat a mobilitzar o recrear coneixements, fent una justa adequació de coneixements a la particularitat de cada situació. CRITERIS I PROCEDIMENTS DE SELECCIÓ I SITUACIÓ DE CENTRES, TUTORS I ALUMNES: Les professores seleccionen els centres de practiques de les Àrees Bàsiques de Salut (ABS) del territori i assignen els alumnes a les professionals d’infermeria que treballen en aquests centres. El departament assigna els diferents tutors acadèmics de l’assignatura. Les coordinadores del pràcticum assignen a cada estudiant un tutor acadèmic. | ||||||||||||||||||
|