Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Plantejament de casos on s'ha de donar resposta a la situació plantejada. El cas no proporciona solucions sinó dades per a reflexionar, analitzar i discutir en grup les possibles sortides al problema.
Execució d'exercicis i tallers a l'aula per treballar la relació, confiança, compromís, on té molta importància la participació activa per par de l'alumna |
30% |
Sessió Magistral |
|
L'avaluació del continguts teòrics podrà realitzar-se a través de una prova amb preguntes curtes i /o tipus test o també es podrà introduir altre tipus d'avaluació com per exemple exercicis tipus taller, narratives, observacionals, etc |
20% |
Treballs |
|
Treballs en grup o individual que consistirà en un dels següents:
- anàlisi d'un llibre relacionat amb l’assignatura, que constarà de resum, relació amb l’assignatura i opinió personal. Es valorarà la capacitat de síntesi, el desenvolupament i la presentació del treball.
- Treballa relacionat amb situacions viscudes a les seves estades a pràctiques, que tinguin relació amb el temes tractes a l’assignatura. Es farà una narrativa i anàlisis reflexiu de diferents situacions i la relació que tenen amb el temes tractes a la assignatura
- Treball d'un tema relacionat amb l'assignatura
- Anàlisis crítics d'articles, capitul de llibre, noticies... relacionats amb els temes tractes |
20% |
Debats |
|
Es valorarà l'assistència, la participació activa i les respostes a les preguntes que sorgeixin durant les sessions. |
20% |