Grau d'Infermeria (2009) |
Assignatures |
MALALTS TERMINALS I CURES PAL·LIATIVES |
Avaluació |
DADES IDENTIFICATIVES | 2016_17 |
Assignatura | MALALTS TERMINALS I CURES PAL·LIATIVES | Codi | 18204214 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | AN |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Metodologies | Competències | Descripció | Pes | |||||
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària |
|
Consistirà en una o varies de les següents modalitats: -Plantejament de casos on s'ha de donar resposta a la situació plantejada. El cas no proporciona solucions sinó dades per a reflexionar, analitzar i discutir en grup les possibles sortides al problema. -Execució d'exercicis i tallers a l'aula per treballar la relació, confiança, compromís, on té molta importància la participació activa per par de l'alumna. - Realització d'un diari reflexiu sobre les activitats i desenvolupament de l'assignatura al llarg de les les classes -Anàlisis crítics d'articles, capitul de llibre, noticies... relacionats amb els temes tractes |
30% | |||||
Debats |
|
Es pot debatre situacions de la practica, pel·lícules o temes concrets proposats a l'aula per els propis alumnes amb l'assessoria de la professora. Els debats es faran sobre un tema sobre el que debatran dos grups que defendran postures oposades, amb l'objectiu de intentar ficar-se i comprendre les postures i maneres de pensar dels altres. Els debats es basaran en el respecte, la tolerància i la utilització de bones fonts d'informació. Les pautes dels debats seran entregades a classe. Es valorarà l'assistència, la participació activa i les respostes a les preguntes que sorgeixin durant les sessions. |
30% | |||||
Treballs |
|
Treballs en grup o individual que consistirà en un o dos dels següents: - anàlisi d'un llibre relacionat amb l’assignatura, que constarà de resum, relació amb l’assignatura i opinió personal. Es valorarà la capacitat de síntesi, el desenvolupament i la presentació del treball. - Treballa relacionat amb situacions viscudes a les seves estades a pràctiques, que tinguin relació amb el temes tractes a l’assignatura. Es farà una narrativa i anàlisis reflexiu de diferents situacions i la relació que tenen amb el temes tractes a la assignatura - Treball d'un tema relacionat amb l'assignatura i principalment amb els temes dels debats. D'aquesta manera el treball pot servir per preparar adequadament els arguments i continguts dels debats |
30% | |||||
Altres |
Es valorarà especialment l'aportació de material relacionat amb el tema per la seva discussió amb grup. La participació oportuna i adequada a les classes i situacions proposades. Assistència es obligatòria en un 70 % del total de hores de l'assignatura |
10% |
Altres comentaris i segona convocatòria | |||
L'avaluació serà continua. Per aprovar l'assignatura es necessari que totes les seves parts avaluatives estiguin aprovades. L'alumne presentarà en segona convocatòria aquell treball pendents d'entrega o suspès. I es farà una prova objectiva de tipus test, pregunta curta o cas. Durant les proves d'avaluació, els telèfons mòbils, tablets i altres aparells que no siguin expressament autoritzats per la prova, han d'estar apagats i fora de la vista. La realització demostrativament fraudulenta d'alguna activitat avaluativa d'alguna assignatura tant en suport material com virtual i electrònic comporta a l'estudiant la nota de suspens d'aquesta activitat avaluativa. Amb independència d'això, davant la gravetat dels fets, el centre pot proposar la iniciació d'un expedient disciplinari, que serà incoat mitjançant resolució del rector o rectora. "El professor podrà |