Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
ALIMENTS PER A FINALITATS SANITÀRIES ESPECÍFIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2014_15 |
Assignatura | ALIMENTS PER A FINALITATS SANITÀRIES ESPECÍFIQUES | Codi | 14204234 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A37 |
Conèixer les intervencions preventives i les estratègies de promoció de la salut en els diversos grups d’edat i col•lectius especials de la població Aplicar la intervenció psicològica a la prevenció de riscos vinculats a hàbits de salut en persones que presentin malalties tals com hipertensió, metabolopaties, dolor crònic, ... | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B2 |
Utilitzar els principis d’un bon entrevistador (empatia, calidesa, respecte, concreció, confidencialitat i asertivitat) Utilitzar un vocabulari entenedor Saber notificar males noticies | |
B3 |
Mantenir una actitud de confiança i respecte, oberta al canvi, juntament amb una predisposició a la col•laboració Col•laborar amb altres professionals de Ciències de la Salut amb la finalitat de donar las millors solucions al malalt i als seus familiars Reconèixer les limitacions pròpies per tal de sol•licitar la col•laboració d’altres col•legues Fer una exposició científica davant d’un auditori de col•legues | |
B4 |
Adaptar el llenguatge i el missatge segons les circumstàncies Saber estructurar i esquematitzar el missatge Saber utilitzar exemples pràctics que facilitin la realització de procediments Participar en un programa formatiu utilitzant les bases teòriques de l’aprenentatge i la docència Conèixer els processos de formació i capacitació professional propis dels diferents nivells de competència | |
B5 |
Conèixer qui ha de donar la informació als mitjans i de quina manera, preservant sempre la confidencialitat dels implicats Conèixer els procediments de comunicació amb altres estaments oficials | |
B7 |
Reconèixer la necessitat de la recerca per a la progressió del coneixement Conèixer la relació entre recerca bàsica i recerca clínica Conèixer la necessitat de la col•laboració entre les dues recerques en equips multidisciplinaris Conèixer la metodologia científica Conèixer els procediments bàsics d’un laboratori de recerca Conèixer com desenvolupar un projecte de recerca Conèixer les bases per a la bioestadística i la seva aplicació en la valoració dels resultats dels projectes de recerca Conèixer la construcció d’una base de dades i de la seva explotació amb els paquets estadístics més habituals Conèixer com fer un anàlisi crítica de la significació estadística i a reconèixer la seva relació amb la significació clínica Conèixer com redactar un model d’article científic. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |