Grau de Medicina (2009) |
Assignatures |
ALIMENTS PER A FINALITATS SANITÀRIES ESPECÍFIQUES |
Resultats d'aprenentage |
DADES IDENTIFICATIVES | 2015_16 |
Assignatura | ALIMENTS PER A FINALITATS SANITÀRIES ESPECÍFIQUES | Codi | 14204234 | |||||
Ensenyament |
|
Cicle | 1r | |||||
Descriptors | Crèd. | Tipus | Curs | Període | ||||
3 | Optativa | 1Q |
Competències | Resultats d'aprenentage | Continguts |
Planificació | Metodologies | Atenció personalitzada |
Avaluació | Fonts d'informació | Recomanacions |
Tipus A | Codi | Resultats d'aprenentatge |
A30 |
Seleccionar els mètodes apropiats per assegurar una nutrició adequada a les necessitats individuals del pacient | |
A37 |
Conèixer les intervencions preventives i les estratègies de promoció de la salut en els diversos grups d’edat i col•lectius especials de la població | |
A38 |
Integrar els components de la protecció de la salut (medi ambient i aliments) en la valoració pronòstica | |
Tipus B | Codi | Resultats d'aprenentatge |
B3 |
Mantenir una actitud de confiança i respecte, oberta al canvi, juntament amb una predisposició a la col•laboració Col•laborar amb altres professionals de Ciències de la Salut amb la finalitat de donar las millors solucions al malalt i als seus familiars Reconèixer les limitacions pròpies per tal de sol•licitar la col•laboració d’altres col•legues Fer una exposició científica davant d’un auditori de col•legues | |
B6 |
Valorar la informació i el seu ús Accedir al món del coneixement biomèdic utilitzant els referent de prestigi reconegut Utilitzar diferents sistemes per accedir a bases de dades informatitzades per aplicar-les periòdicament | |
B7 |
Reconèixer la necessitat de la recerca per a la progressió del coneixement Conèixer la relació entre recerca bàsica i recerca clínica Conèixer la necessitat de la col•laboració entre les dues recerques en equips multidisciplinaris Conèixer com desenvolupar un projecte de recerca | |
B15 |
Ser conscient del progrés que ha experimentat i experimenta la medi Ser conscient de la obligació del metge a contribuir en aquest progrés | |
B26 |
Ser conscient de la utilitat de treballar conjuntament amb altres professionals sanitaris en la prevenció, el diagnòstic i el tractament del pacient, desenvolupant el treball en equip. | |
Tipus C | Codi | Resultats d'aprenentatge |
C2 |
Utilitza programari per a comunicació off-line: editors de textos, fulles de càlcul i presentacions digitals | |
C4 |
Produeix un text oral adequat a la situació comunicativa Produeix un text escrit adequat a la situació comunicativa |