2012_13
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau de Pedagogia (2009)
 Assignatures
  DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Sessió Magistral
B1
B2
B5
B6
C2
C3
Exposició dels continguts de l'assignatura.
Debats
B3
B6
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat.
Presentacions / exposicions
B1
B5
B6
C2
C3
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita).
Fòrums de discussió
B2
B3
B6
C3
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional.
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques
B1
B4
B5
C2
C3
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma.
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B2
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global.
Treballs
A10
A11
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
Treballs realitzats per l'alumnat.
Proves mixtes
B4
B6
C3
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test.
Proves orals
B4
B6
C3
Proves que inclouen preguntes obertes i/o tancades sobre un tema o aspecte concret. L'alumne ha de respondre de manera directa i oral a la formulació de la pregunta.
Proves pràctiques
B6
C3
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura.
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà contínua. Es tindran en compte les reflexions i produccions dels treballs per projectes, dels estudis de casos, dels role-playings, i la recerca autònoma d'informació per al desenvolupament de les exposicions i debats.

Seran valorats positivament la participació en els seminaris, debats, forums, etc.

Les tècniques d'avaluació que s'utilitzaran seran:

Tècniques d'observació directa (registros anecdòticsarratius, llistes de control, escales de qualificació/estimació), anàlisi de realitzacions (anàlisi de tasques, portafolis, escales de valoració, taules de criteris), tècniques d'informació directa (qüestionaris, diaris, inventaris, entrevistes), proves (proves d'execució o aplicació, proves orals, proves escrites).

Per poder fer l'avaluació ponderada de l'assignatura serà necessari presentar totes les activitats obligatòries de cadascú dels mòduls amb pes a la qualificació final, i la nota mínima de cadascuna de les tasques presentades haurà de ser superior a 5.