2022_23
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Grau en Pedagogia (2009)
 Assignatures
  DISSENY DE RECURSOS EDUCATIUS I D'ENTORNS TECNOLÒGICS PER A LA FORMACIÓ
   Avaluació
Metodologies Competències Descripció Pes        
Debats
B3
B6
Activitat on dos o més grups defensen unes postures contràries sobre un tema determinat. 5%
Presentacions / exposicions
B1
B5
B6
C2
C3
Exposició oral per part dels alumnes d'un tema concret o d'un treball (prèvia presentació escrita). 10%
Fòrums de debat
B2
B3
B6
C3
Activitat, a través de les TIC, on es debaten temes d'actualitat relacionats amb l'àmbit acadèmic i/o professional. 5%
Pràctiques a través de TIC en aules informàtiques
B1
B4
B5
C2
C3
Aplicar, a nivell pràctic, la teoria d'un àmbit de coneixement en un context determinat. Exercicis pràctics a través de les TIC de manera autònoma. 10%
Supòsits pràctics/ estudi de casos a l'aula ordinària
B2
Plantejament d’una situació (real o simulada) en la que ha de treballar l’estudiant per donar una solució argumentada al tema, resoldre una sèrie de preguntes concretes o realitzar una reflexió global. 10%
Treballs
A10
A11
B1
B2
B3
B4
B5
B6
C2
C3
Treballs realitzats per l'alumnat. 20%
Proves mixtes
B4
B6
C3
Proves que combinen preguntes de desenvolupament, preguntes objectives de preguntes curtes i/o proves objectives tipus test. 5%
Proves pràctiques
B6
C3
Proves que inclouen activitats, problemes o casos a resoldre. L'alumne ha de donar resposta a l'activitat plantejada, plasmant de manera pràctica, els coneixements teòrics i pràctics de l'assignatura. 5%
Proves de desenvolupament
C3
Proves teòriques que permeten treballar un tema i/o aplicar els coneixements adquirits 30%
Altres  
 
Altres comentaris i segona convocatòria

L'avaluació serà contínua. Per superar l'assignatura s'han d'aprovar els treballs i les proves de desenvolupament de cada un dels blocs de l'assignatura.

Per poder fer l'avaluació ponderada de l'assignatura serà necessari presentar totes les activitats obligatòries de cadascú dels mòduls amb pes a la qualificació final, i la nota mínima de cadascuna de les tasques presentades haurà de ser superior a 5.

Seran valorats positivament la participació en els seminaris i debats que tinguin lloc durant les classes.

En referència a la segona convocatòria, podrà recuperar les activitats no superades prèviament amb una qualificació màxima de 5.

Totes les produccions escrites i lliurades per part de l'estudiant/a han de reunir els requisits formals de presentació i de correcció lingüística.