2020_21
Guia docent 
Facultat de Ciències de l'Educació i Psicologia
A A 
català 
 
Tecnologia Educativa: e-learning i Gestió del Coneixement (2012)
 Assignatures
  PRODUCCIÓ I INTEGRACIÓ DE LA IMATGE, L'AUDIO I EL VÍDEO DIGITAL
   Avaluació
  Descripció Pes
Pràctiques a través de TIC
Aquesta matèria té una part pràctica essencial. Cadascuna de les activitats pràctiques s'ha de lliurar de manera individual.
Cadascuna de les activitats té un pes del 10%, 15% i 50% del total de l'assignatura.
Els projectes podran revisar-se i millorar-se al llarg de l'assignatura.
75%
Webconferència Assistència i participació en les sessions de videoconferència, implicació i qualitat de les aportacions en els canals de comunicació de l'assignatura. 10%
Altres

El seguiment dels materials d'estudi i la realització dels qüestionaris d'autoavaluació per a l'auto-seguiment de l'aprenentatge, també tenen un pes en la nota final de l'assignatura.

15%
 
Altres comentaris i segona convocatòria

Es considera obligatòria l'assistència al 80% de les sessions de videoconferència.

Com a part de l'avaluació contínua, en aquells casos en què l'alumnat realitzi un segon lliurament d'una activitat d'avaluació suspesa o no presentada, la qualificació màxima a la qual pot aspirar en aquesta segona avaluació serà d'aprovat. Aquest lliurament es realitzarà, dins dels 45 dies posteriors a la finalització de l'assignatura, en la data que determini el professor, ja que els estudiants tenen dret a una segona convocatòria. Un cop finalitzat aquest període, s'entendrà que l'alumne desisteix i no tindrà dret a aquesta segona oportunitat.

Es recorda que l'alumnat ha de respectar el criteri de l'absoluta correcció lingüística en totes les seves proves d'avaluació (i també d'ensenyament-aprenentatge) i que no fer-ho pot ser motiu directe de suspens. D'altra banda, qualsevol circumstància de plagi per part de l'alumnat pot suposar el suspens directe a l'assignatura, sense possibilitat de recórrer a la segona convocatòria. Finalment, se suggereix a l'alumnat consultar la planificació específica allotjada en l'espai virtual de l'assignatura.